باربری در سعادت آباد

باربری پاس : برترین خدمات اسباب کشی ، حمل و نقل شهری و باربری

باربری در سعادت آباد

باربری پاس : برترین خدمات اسباب کشی ، حمل و نقل شهری و باربری

وسایل لازم برای اسباب کشی

لوازم مورد نیاز جهت اسباب کشی

اگر پیش از اسباب کشی همه چیز را بررسی و مطالعه نکنید مطمئن باشید که به مشکل بر خواهید خورد. وسایل مورد نیاز اسباب کشی و بسته بندی وسایل از جمله آنها است. با ما همراه باشید تا از وسایل موردنیاز جهت اسباب کشی آگاه شوید.

حتما شما هم میدانید که جابجایی وسایل و اثاثیه بدون بسته بندی مناسب و اصولی تقریبا غیر ممکن است. در واقع بسته بندی اثاثیه و جمع آوری صحیح ان باعث خواهد شد تا چیدمانی آسان، سریع و بدون هر گونه سردرگمی پیش رو داشته باشیم. این مطلب به معرفی انواع تجهیزات لازم جهت اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه اختصاص دارد.

وسایل مورد نیاز جهت اثاث کشی

انواع کارتن و جعبه های بسته بندی

همه شما با این ابزار آشنا هستید. حتی هنگامی که وسیله جدیدی تهیه میکنید اگر کوچکترین خدشه ای به جعبه بسته بندی وارد شده باشد از فروشنده میخواهید تا آنرا تعویض کند. ما هم با شما موافق هستیم که اگر بسته بندی وسیله ای مخدوش و خراب باشد احتمال اینکه وسیله داخل آن معیوب باشد بسیار است. کارتن های بسته بندی برای اسباب کشی ابعاد و اندازه های متنوعی دارد. همچنین جنس و کاربردهای متنوعی برای آنها در نظر گرفته شده است که در زیر به آنها اشاره شده است

  • کارتن های رگال دار مخصوص حمل البسه
  • کارتن های استریل جهت مواد غذایی فریز شده
  • کارتن های بزرگ و کوچک چند لایه جهت جابجایی اثاثیه و خرده ریزها
  • لایف پک به عنوان دراور لباس

چسب پهن ، ماژیک و برچسب

چسب : مطمئنا تمایل ندارید که جعبه ها و کارتنهای شما در زمان جابجایی براحتی باز شده و محتوای آن نقش بر زمین گردد. خیلی بد خواهد بود اگر وسایل شکستنی در داخل جعبه ها قرار گرفته باشد. از چسب بزرگ و پهن برای بستن درب کارتن ها استفاده کنید.

ماژیک و برچسب : از یک ماژیگ پر رنگ و بزرگ برای ثبت مشخصات وسایل داخل جعبه و همچنین محل چیدمان آن استفاده کنید. بر چسب های بزرگ این امکان را به شما میدهند که از جعبه ها در کارهای دیگر و اسباب کشی احتمالی آینده استفاده کنید !

عایق های ضربه گیر

در بهترین شرایط و وسیع ترین راه پله ها هم احتمال آسی رسیدن به وسایل وجود دارد. برخی از اثاثیه بزرگ مانند یخچال و ماشین لباسشویی به عایق های ضربه گیر نیاز دارند. همچنین لوازم شکستنی مانند ظروف و تابلو ها باید در پوشش های مناسبی مانند روزنامه و پوشال قرار گیرند. اکثر لوازم برقی نیز جزو همین دسته محسوب میگردند. عایق های ضربه گیر مانند

  • بابل رپ ( فوم و نایلون ضربه گیر - نایلون حبابدار )
  • پوشش های پلی اتیلن
  • پوشال و روزنامه

کیف حمل رختخواب

اگر دوست ندارید رخت خواب شما از حالت استاندارد خارج شود حتما از ساک حمل رختخواب استفاده کنید.

بسته بندی اثاثیه منزل و اداری

لازم به ذکر است که اتوبار طلایی تهران جهت اسباب کشی کلیه تجهیزات مورد نیاز و همچنین کادر بسته بندی اثاثیه را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. جهت هماهنگی با شماره تلفن های شرکت تماس حاصل نمایید.

..........................................................................

منبع : لوازم مورد نیاز جهت اسباب کشی - باربری طلایی تهران